Marius Costin, Country Manager PayU România din anul 2015, preia funcția de Head of EMEA High Velocity and US Global Account Team în cadrul PayU, urmând a avea în subordine echipele din EMEA și US de Sales, Sales Engeneering și Lead Generation.
Conducerea PayU România va fi preluată de Elena Gheorghe, fostul Business Development Manager al companiei. Principalele responsabilități pe termen scurt și mediu vor fi dezvoltarea portofoliului de soluții de plată, a parteneriatelor cu platformele de e-commerce, susținerea comercianților locali prin extinderea transfrontalieră și facilitarea intrării de noi branduri internaționale pe piața locală.
„Cred că responsabilitatea este una dintre cele mai importante calități în business. Iar noua poziție nu este doar o mare oportunitate, cât și un alt nivel de responsabilitate pe care mi-l asum cu entuziasm. Sunt onorat să contribui la dezvoltarea la nivel global a business-ului PayU prin gestionarea celor mai importanți clienți din EMEA și US și prin atragerea de noi comercianți de același calibru. Prezența noastră globală și expertiza locală sprijină creșterea accelerată a comercianților. Cu o singură integrare, aceștia vor putea accesa peste 50 de piețe cu o creștere accelerată și 2,3 miliarde de potențiali clienți noi”, declară Marius Costin, Head of EMEA High Velocity and US Global Account Team PayU.
În ultimii cinci ani, PayU România a înregistrat creșteri constante de la an la an, ajungând ca în prezent să proceseze anual peste 28 de milioane de tranzacții și peste 5,7 miliarde de lei, mai mult cu 420%, respectiv 530% decât în 2015. Tot în această perioadă, numărul tranzacțiilor de Black Friday au crescut cu 790%, iar volumele procesate cu 544%.
Elena Gheorghe, noul Country Manager PayU România, este de mai bine de nouă ani parte din echipa liderului pieței de plăți online din România. Timp de cinci ani a condus departamentul financiar din poziția de Finance Manager, ca din 2016 să ocupe poziția de Business Development Manager.
Primul proiect de amploare în cadrul PayU România a fost coordonarea finanțării pentru extinderea platformei de plăți în alte noi patru țări, precum Ungaria, Rusia, Turcia și Ucraina, ca în anul 2015 să gestioneze procesul de transformare a companiei și fuziunea transfrontalieră cu compania mamă. De asemenea, Elena Gheorghe a fost responsabilă de implementarea de noi metode și modele de business cu 14 instituții financiare din România, Ungaria și Bulgaria și de gestionarea componentei de plăți online a companiilor din grupul Naspers din regiune (eMAG, Fashion Days, Depanero, OLX, PC Garage, Sameday, Tazz by eMAG).
Elena Gheorghe a coordonat lansarea de noi produse, printre care primul marketplace din România, serviciul Instant Money Back, VISA off-us Intallments și PayU Online Credit.