Site icon Revista COMUNIC@ŢII Mobile

eduINVEST CONFERENCE 2020

DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, REVISTA COMUNICAŢII Mobile şi TelecomTV.RO a organizat conferinţa online eduINVEST 2020, vineri,14 august 2020, între orele 10:00 și 14:00.

https://comunic.ro/wp-content/uploads/2020/08/eduINVEST-2020.mp4

În România, deşi mai avem mai puțin de o lună până la începutul şcolii, pe 14 septembrie, nu a fost anunţată încă o decizie unanimă privind deschiderea şcolii prin prezenţă fizică la clasă sau adoptarea la scară naţională a învăţământului online, nici măcar o formulă hibridă. Toate scenariile sunt perfect valabile, dar în același timp și probabile. Asta a spus premierul Orban, pe 12 august, repetând o idee mai veche a Președintelui Johannis. Autoritățile de la cel mai înalt nivel s-au spălat pe mâini de orice responsabilitate în privința securității sanitare a preșcolarilor, elevilor și studenților, lăsând decizia modului de începere a școlii autorităților locale. Scenariul este ca semaforul: Verde – școală cu prezență fizică la clasă,Galben – prezență hibridă, fizică și online, prin rotirea grupelor, finalmente Roșu – școala online, toate culorile în funcție de gradul de periculozitate al infecțiilor cu noul coronavirus pandemic.

Tocmai de aceea, invităm personalităţi implicate în acest domeniu strategic pentru a vedea care sunt cele mai bune soluții pentru adoptarea unor platforme video eLearning (autohtone sau străine), precum şi şansa existenţei unui sistem de educație de la distanță în România de azi. La dezbatere participă, pe lângă experţi educaţionali şi producători de echipamente, furnizori de platforme, furnizori de conţinut, experţi în bibliologie şi ştiinţa informării, decidenţi şi funcţionari guvernamentali.

TEMATICI
+ Şcoala online este o realitate de necontestat în vremuri pandemice, mai mult decât în cele normale.
+ Adaptarea la condițiile din Noua Anormalitate impune schimbarea paradigmei educaţionale prin tehnologie.

+ Care va să fie modelul câștigător: prezența fizică la clasă, modelul hibrid, cu grupe care se rotesc între casă
și școală sau modelul online, școala de acasă?
+ Rolul operatorilor telecom în asigurarea accesului la educația online şi programe specifice ale acestora.
+ Contribuţia producătorilor de echipamente pentru dotarea  elevilor şi profesorilor.
+ Prezentăm comparativ, în premieră, principalele platforme educaționale pentru noul sistem de învățământ
virtual.
+ Oferta mediului privat în domeniul educațional privind: tehnologia, conținutul şi servicii conexe de conectare
+ Momentul zero pentru transformarea digitală accelerată a unor instituții fundamentale precum bibliotecile,
arhivele, bazele de informații.  
+ Cum putem limita Digital Divide între elevii şi profesorii din mediul rural, dar şi cei din comunitățile
defavorizate, faţă de mediul urban?
+ Care sunt modalitățile sportive de a-i proteja pe cei mici de pericolele statului prelungit în casă, sedentar,
imobilizați ore în șir în fața ecranelor pentru a nu pierde orele la școală, apoi stând la joacă tot online?

SPEAKERI

Exit mobile version