Platforma de e-commerce MerchantPro a înregistrat o creștere cu 300% a numărului de magazine online noi în luna aprilie, cele mai active fiind segmentele de magazine alimentare, articole vestimentare și de frumusețe, sport, hobby, mobilă, bricolaj și decorațiuni. Tot în aprilie, valoarea comenzilor plasate la magazinele din platformă a crescut cu 99,5% față de perioada similară din 2019 și cu peste 40% față de luna martie 2020.
Iniţiativele de creare de noi magazine online au fost înregistrate în cadrul programului Oxigen prin eCommerce, lansată de MerchantPro la finalul lunii martie. Prin intermediul acestuia, comercianții cu afaceri offline, puternic afectați de restricțiile impuse de autorități, sunt asistați de specialiști pentru lansarea rapidă a unui magazin online funcțional pe platforma MerchantPro, cunoscută până recent ca ShopMania BIZ.
Noua integrare cu eMag Marketplace, soluția de interconectare și gestiune de tip multi-warehouse, modulul de sincronizare și administrare multi-store sau noile automatizări pentru crearea de oferte promoţionale sunt câteva dintre soluțiile pe care le-am introdus recent, pentru a eficientiza administrarea afacerii pentru comercianți, inclusiv pentru cei care administrează și un business offline în paralel și nu în ultimul rând pentru a optimiza experienţa pentru clienții acestora, explică Arthur Rădulescu, Fondator ShopMania Net, compania care administrează MerchantPro. (foto)
La nivelul celor aproape 1500 de magazine online active din platforma MerchantPro, în Romania în luna aprilie numărul de tranzacții a crescut cu 90% față de aprilie 2019, în timp ce din perspectiva valorii, creșterea a fost de 99,5%. Numărul comenzilor a crescut cu 50%, iar valoarea cu 40%, faţă de luna trecută.
Privind la nivel de săptămână – week over week – față de anul trecut, încă din martie numărul tranzacțiilor online a crescut constant, până la un vârf de +165% în ultima săptămână din aprilie Este de așteptat ca, având în vedere migrarea cumpărătorilor către online, trendul pozitiv să se mențină și în perioada următoare. Comportamentul de consum s-a schimbat fundamental și cel mai probabil o parte dintre românii care au descoperit avantajele și confortul de a comanda online vor rămâne fideli acestui mediu de vânzare, adaugă Arthur Rădulescu.
Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate peste 5 milioane de produse. În luna aprilie, acestea au înregistrat aproape 250.000 tranzacții.
În 2019, MerchantPro a avut o cifră de afaceri de 500.000 euro, în creștere cu 15% față de anul anterior.