Site icon Revista COMUNIC@ŢII Mobile

Bilanţ Orange în T1 2022: 384 milioane euro cifră de afaceri, 10,5 milioane clienţi mobili şi de 3 ori mai mulţi abonaţi la YOXO

Cifra de afaceri consolidată a Grupului Orange România a fost de 384 de milioane de euro[ii] în perioada ianuarie – martie 2022. La 31 martie 2022, grupul oferea servicii mobile către 10,5 milioane de clienți[iii], servicii fixe în bandă largă către 1,32 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.

Peste 11.000 de locuitori din 50 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G în T1 2022, procentul de acoperire fiind de 98,38% din populație, în timp ce în 89 de noi localități din mediul urban și rural funcţionează rețeaua 4G+, procentul de acoperire atingând 72,48% din populație. Rețeaua 5G este disponibilă astăzi clienților din 17 orașe, precizează oficialii operatorului. Tot în acest trimestru, capacitățile 5G au fost testate în premieră în laboratorul 5G Orange din România, unde a fost realizat primul apel de date ce folosește nativ doar infrastructura 5G, respectiv rețeaua de tip StandAlone (5G SA), ceea ce permite uRLLC (Ultra-Reliable Low Latency Communications), oferind latență de sub 5ms și capacitate mare de transfer a datelor în partiții dedicate ale rețelei 5G, se mai precizează într-un comunicat de presă al Orange România.

În primul trimestru al anului 2022 veniturilor totale din servicii pentru companii au crescut față de aceeași perioadă a anului 2021, continuând tendința ultimilor ani. Segmentul  IT&C rămâne cel mai dinamic, cu creșteri semnificative în zona de securitate cibernetică și Cloud. La nivelul ultimelor 3 luni, veniturile din servicii mobile au fost în creștere, completând celelalte verticale în ascensiune, în contextul extinderii conceptului de birou de oriunde.

YOXO, abonamentul 100% digital, a ajuns în T1 2022 la o bază de clienți de aproape 3 ori mai mare față de aceeași perioadă a anului precedent.

Cât priveşte canalele de chat bot, Djingo, respectiv voice bot, Djia, numărul de conversații cu Djingo a crescut în T1 2022 cu 40% față de T1 2021, în timp ce jumătate de milion de clienți au discutat în primul trimestru al anului cu Djia.

Intens poate fi cuvântul care descrie cel mai bine aceste prime 3 luni ale lui 2022. Cele două mari milestones pentru noi, schimbarea numelui operatorului Telekom Romania Communications în Orange Romania Communications și finalizarea tranziției sale către brandul Orange, încununate de prima ofertă comună de servicii fix-mobil pentru toți clienții Orange, au fost dublate de alte realizări importante. Printre acestea se află furnizarea accesului la conectivitate către noi clienți, fructificarea de către Orange Business Services a dinamismului zonei de IT&C, cât și interactivitatea și accesibilitatea serviciilor digitale, segment mult apreciat de utilizatori. ”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.


[ii] Perimetrul de consolidare al grupului de companii conține Orange România, Orange Romania Communications și Orange Money.

[iii] Clienții sunt considerați RGU – unități generatoare de venituri, iar baza de clienți este consolidată.

Exit mobile version