Agenţie de HR: lansăm patru produse de HR digitale şi digitalizăm 70% din proiectele anului 2020

Agenția Exploratist lansează patru produse noi de HR pentru creșterea angajamentului angajaților față de companie odată cu digitalizarea accelerată cauzată de noua realitate de pe piața muncii. Acestea transpun în mediul online experiențe tradiționale desfășurate în offline, inclusiv team building-uri sau training-uri şi optimizează costurile cu până la 40%, potrivit oficialilor companiei.

Digital Entreprise 2020 Survey, realizat de Gartner, arată că mai puțin de 30% dintre angajații intervievați au confirmat că soluțiile interne puse la dispoziție de companii s-au adresat cu adevărat nevoilor acestora, subliniind importanța digitalizării proceselor interne având ca focus angajatul.

În acest context, Exploratist propune o soluție 360˚ pentru companii, care pornește de la o strategie centrată pecomunicarea internă susținută de un portofoliu de tip full service: strategie, design & creație, digital tools & channels și activări on site.

Exploratist a dezvoltat activități de team building virtual și programe digitale de wellbeing, prin care se urmăreşte creşterea motivației şi a sentimentului de apartenență.

Printre cele mai populare activități de team building digital se numără vizitarea virtuală a unui platou de la Hollywood și realizarea unui film de box office, escaladarea celui mai înalt munte din lume sau investigarea unei crime.

Prin digital learning experience, procesul clasic de învățare este transformat într-unul bazat pe micro-momente realizate pe platforme SaaS, în care utilizatorii pot trece de la teorie la micro-comportamente exersate și ulterior dobândite.

Platforma digitală prin care se rulează programele de digital learning experience este disponibilă pe desktop și, în curând, pe dispozitive mobile, iar astfel de experiențe pot fi personalizate de specialiștii de Resurse Umane și echipe de Learning & Development, în funcție de specificul și obiectivele companiei.  

“Înainte de această perioadă, un buget de 1.500 de euro putea asigura o experiență offline de învățare pentru 15 persoane. Același buget are, în noul context, o adresabilitate mult mai mare, folosind digitalizarea, iar investiția per capita scade considerabil. Bugetul este astfel optimizat cu până la 40%. În ceea ce privește costurile utilizării soluțiilor digitale de comunicare internă, acestea sunt comparabile cu un abonament pentru servicii de telefonie mobilă. Impactul se observă în zona de engagement și performanță”, explică Silviu Petran, Managing Partner Exploratist. (foto)

Cele patru noi componente disponibile în portofoliul companiei erau prevăzute în strategia de dezvoltare 2020-2021, fiind deja în faza de testare la momentul declanșării crizei pandemice, însă contextul actual a accelerat implementarea acestora.

Exploratist viza pentru 2020 afaceri de 2 milioane de euro, însă criza pandemică a recalibrat așteptările financiare pentru acest an, reprezentanții companiei estimând un impact asupra previziunilor de peste 50%. Estimăm că mai mult de 70% din proiectele pe care le vom implementa anul acesta vor fi susținute de noua structură de servicii și că acestea vor livra 90% din cifra de afaceri a anului 2020, a precizat Silviu Petran. Cifra de afaceri a Exploratist în 2019 a fost de 1,1 milioane de euro.