Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Konica Minolta: Vrem ca până în 2050, energia utilizată în activitățile proprii să fie 100% din surse regenerabile

Konica Minolta și-a propus ca, până în 2050, energia utilizată în activitățile proprii să fie 100% din surse regenerabile. În 2019, Konica Minolta s-a alăturat inițiativei globale RE100, care reunește companii ce urmăresc să utilizeze în întregime energie regenerabilă pentru propriile operațiuni. Konica Minolta și-a revizuit contractele de achiziție a energiei și a trecut la surse regenerabile acolo unde este posibil.

Astfel, cele două fabrici de producție a dispozitivelor MFP și PP din China utilizează 100% energie electrică din surse regenerabile.
• Două fabrici de producție a tonerului au atins obiectivul de utilizare 100% a energiei regenerabile în anul fiscal 2021. Cele două fabrici – Konica Minolta Supplies Manufacturing U.S.A., Inc. și Konica Minolta Supplies Manufacturing France S.A.S. – dețin deja și certificatul verde pentru energia electrică pe care o utilizează.
• Noua fabrică a Konica Minolta – Mechatronics Co., Ltd. – finalizată în 2021, în prefectura Aichi din Japonia, utilizează aproximativ 11% din electricitatea necesară activităților sale din energia solară.
• Sediul central European al Konica Minolta și alte 10 subsidiare utilizează energie verde în procent de 100% sau aproape de acesta (Austria, Belgia, Franța, Germania, Marea Britanie, Lituania, Țările de Jos, Norvegia, Spania și Suedia).
• Konica Minolta Business Solutions U.S.A., Inc., își acoperă tot consumul de electricitate cu energie regenerabilă furnizată de panouri solare și alte diverse surse, cum ar fi biomasa, energia geotermală, hidroenergia și energia eoliană. Compania americană de vânzări a Konica Minolta s-a alăturat, în mai 2022, programului Green Power Partnership inițiat de Agenția pentru Protecția Mediului din SUA (EPA).
Compania și-a stabilit obiectivul de a reduce cu 60% emisiile de CO2 în dezvoltarea de produse, vânzări și servicii, precum și în ceea ce privește utilizarea produselor până în 2030 – pornind de la nivelul anului 2005. În 2019 au fost confirmate reduceri de 52%.