VTEX atrage investiţii de 140 milioane $ de la SoftBank

VTEX, furnizor global al platformei unificate de comerț, cu operațiuni în 28 de țări, a atras o rundă de investiții de 140 de milioane de dolari de la fondul SoftBank, din America Latină, în colaborare cu Gávea Investimentos și Constellation Asset Management.

În ultimii 4 ani, ne-am axat pe construirea unei platforme care să permită dezvoltarea comerțului la nivel global prin unificarea operațiunilor clienților noștri online și offline. În tot acest timp, am deschis birouri în SUA și în UE și ne-am consolidat prezența în America Latină. Aceasta investiție făcută de SoftBank și partenerii săi validează dedicarea noastră de a oferi o platformă de comerț unificată, scalabilă, securizată și globală.”, spune Mariano Gomide, cofondator și co-CEO la VTEX.

Având o creștere organică de 43% pe an, în ultimii 5 ani, VTEX a devenit unul dintre cei mai mari jucători la nivel mondial pe piața comerțului digital. Cu sediul central în Londra, compania a fost recunoscută de IDC și Gartner ca un jucător de urmărit, luând în calcul nivelul ridicat de user experience oferit de VTEX, ușurința în configurare și rapiditatea implementării platformei.

La începutul anului 2019, VTEX a achiziționat UniteU, o platformă de ecommerce cu sediul în SUA. „Achiziționarea UniteU a fost doar primul pas al unei expansiuni responsabile și consistente a VTEX în SUA. Avem planuri mari să accelerăm extinderea la nivel global și în direcția inovării de produs”, mai spune Mariano Gomide.

VTEX oferă soluții de comerț la nivel global pentru 2.500 de branduri, printre care Levi’s, Sony, Walmart, L’Oréal și Motorola. Printre inovațiile companiei se află tehnologia patentată de plată online fără parolă, sigură și intuitivă, numită SmartCheckout™, o rețea arhitecturală de microservicii pentru a furniza fără probleme actualizări continue, și VTEX IO, arhitectura de dezvoltare fără servere care permite clienților producerea de aplicații web scalabile,  gata pregătite pentru producție, destinate comerțului global fără necesitatea unei infrastructuri complexe. 

Obiectivul nostru este să devenim o putere globală pe segmentul de platforme de comerț unificate pentru companii mijlocii și mari. Odată cu această infuzie de capital, vom putea investi mai mult în cercetare și dezvoltare, să răspundem mai rapid la cerințele pieței, și să livrăm un produs mai robust, care folosește AI, capabil să ne ducă în viitorul comerțului”, spune Geraldo Thomaz, cofondator și co-CEO VTEX

„VTEX are trei atribute care credem că vor alimenta succesul companiei: o cultură puternică, un produs de cea mai bună calitate și antreprenori cu mentalitate orientată către profit. Brandurile și retailerii își doresc fiabilitate și capacitatea de a-și testa propriile inovații. VTEX le oferă pe amândouă, umplând un gol pe piață. Cu VTEX, companiile capătă acces la o platformă care și-a dovedit capacitățile, nativă cloud, având flexibilitatea de a testa add-on-uri pe același palier de date”, este de părere Paulo Passoni, Managing Investment Partner al fondului SoftBank din America Latină.