Cifra de afaceri a Orange România în creştere în T3 2022, dar în scădere faţă de primele 9 luni din 2021

Grupul Orange România a înregistrat în intervalul iulie – septembrie 2022 o cifră de afaceri consolidată de 403 milioane de euro, în creștere cu 3,6% față de aceeași perioadă a anului anterior. În primele nouă luni din 2022 cifra de afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% față de perioada similară din 2021. Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente și de diminuarea veniturilor din servicii.

La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.

În T3 2022, încă 26 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,49% din populație, iar în 284 de noi localități din mediul urban și rural rețeaua 4G+ oferă viteze de download de până la 355,6 Mbps și de până la 47,5 Mbps pentru upload, acoperind 75,79% din populație. Din T3 rețeaua 5G e disponibilă și în Arad și Sibiu, numărul orașelor cu conectivitate Orange 5G ajungând la 20.

În ceea ce privește serviciile digitale financiare, Orange Money, în T3 numărul clienților noi care au venit din online a fost de 3 ori mai mare față de aceeași perioadă din 2021, iar volumul tranzacțiilor pentru cardurile de debit și de credit a crescut cu 48%, plățile online și contactless cu telefonul mobil câştigând teren, se precizează într-un comunicat de presă al operatorului mobil.

Press-Release-Q3-2022-Orange-Group-EN-Version

Liudmila Climoc, CEO Orange România precizează că ”Trimestrul trei încheie o perioadă alertă și 9 luni pline de provocări, în care marcăm și un an de când facem echipă cu Orange Romania Communications. Trecem printr-un proces complex de transformare, într-un context economic dificil, însă reușim să aducem rezultate pozitive pentru a ajunge și mai aproape de ambiția noastră de a fi alegerea #1 de servicii convergente pentru business-uri & consumatori. Mă bucur că am reconfirmat calitatea rețelei Orange, care a fost din nou recunoscută ca cea mai bună rețea din România.”