Huawei pe locul trei ca vânzări totale pe piața gadgeturilor wearable

În primul trimestru al anului, Huawei a înregistrat la nivel global cea mai rapidă creștere a vânzărilor pe piața gadgeturilor wearable, smartwatch-urilor și a brățărilor inteligente. Față de anul trecut, volumul vânzărilor a crescut cu 282,2%, ceea ce plasează Huawei pe prima poziție în clasament, pe acest segment, potrivit datelor furnizate de International Data Corporation (IDC). În ceea ce privește volumul total al vânzărilor, Huawei ocupă poziția a treia în clasament.

Pe piața gadgeturilor purtate la încheietura mânii, Huawei a înregistrat o creștere anuală de 213%, depășind alți producători. Performanța extraordinară a Huawei pe piața gadgeturilor wearable este atribuită îmbunătățirii continue a produselor sale, în special a ceasului WATCH GT lansat anul trecut și care oferă o durată de viață a bateriei extinsă, rar întâlnită la alte smartwatch-uri. Ceasul poate să funcționeze până la 2 săptămâni în condiții normale, adică utilizatorul poartă ceasul 24 de ore pe zi, cu funcțiile de monitorizare cardiacă și a somnului active, notificarea mesajelor activată și ecran pornit de 200 de ori pe zi.

Huawei WATCH GT monitorizează peste 10 moduri de exerciții fizice, inclusiv înot, ciclism, cros sau triatlon. Dispozitivul oferă utilizatorilor o asistență completă, profesională și științifică axată pe monitorizarea ritmului cardiac, ceea ce înseamnă că exercițiile fizice vor fi mai sigure și mai plăcute.

În cadrul lansării seriei P30 de la Paris, din luna martie, Huawei a prezentat edițiile Active și Elegant ale WATCH GT care se adresează în special consumatorilor mai tineri și de sex feminin, având culori noi, rame mai mici și mai elegante, dar și funcții optimizate. Compania Huawei rămâne optimistă în ceea ce privește performanțele sale în trimestrul doi ale acestui an.