Peste 70% din rețeaua McDonald’s România va integra un nou sistem digital până la finalul lui 2021, cu investiţii de 2 milioane euro

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s din România, va investi peste 2 milioane de euro până la finalul anului 2021, pentru  remodelarea și introducerea sistemului digital Experience of the Future în mai multe restaurante din țară. Anul acesta, compania a investit deja peste 1,2 milioane de euro în digitalizarea a trei restaurante din București și a altor două din Cluj-Napoca, iar până la finalul anului încă trei restaurante vor fi echipate cu noul sistem digital.

Paul Drăgan, director general Premier Restaurants România, anunţă că „Până la finalul anului, peste 70% din rețeaua noastră va integra noul sistem digital. Digitalizarea pentru îmbunătăţirea experienţei clienților reprezintă una dintre prioritățile noastre de business.” La nivel național, 59 de restaurante McDonald’s au deja integrat sistemul digital, iar fiecare restaurant nou este dotat cu sistemul digital.

Printre cele mai recent modernizate restaurante sunt cele din Otopeni, Rahova și Băneasa Mall. Toate cele trei restaurante dispun de  kiosk-uri pentru comandă.

Sistemul digital Experience of the Future permite ca imediat după ce clientul face comanda prin intermediul kioskului, aceasta să fie înregistrată, trimisă la bucătărie și pregătită pe loc. La kiosk-urile de comandă clienții îşi pot alege produsele preferate din meniu, pe care le pot personaliza și achita în funcție de preferințe prin plata contactless, cu cardul bancar, sau cash, la casa de marcat. De asemenea, acestea permit scanarea contactless a ofertelor din aplicația McDonald’s pentru mobil, precum și a codului QR prin care clienții pot acumula punctele de loialitate aferente fiecărei comenzi.