TBI Bank reduce timpul de înregistrare a clienților noi cu 67%, cu un nou model de verificare a identităţii

TBI Bank semnează un parteneriat cu Onfido, furnizor global de soluții de verificare a identității și autentificare, pentru a asigura o înregistrare mai sigură și ușoară a clienților în mediul online. Reprezentanţii băncii susţin că în baza acestui parteneriat înregistrează și verifică clienții noi cu 80% mai repede decât înainte şi reduce cu 66% costul pentru achiziția fiecărui client nou.

Înainte de parteneriatul cu Onfido, procesul de verificare a identității se făcea prin apeluri video în timp real cu un agent, ceea ce consuma timp și era uneori incomod pentru clienți.

Prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identității, bazat pe inteligență artificială, clienții TBI se pot înregistra făcând o fotografie a cărții de identitate și un selfie. Onfido verifică mai întâi autenticitatea cărții de identitate și apoi o compară cu imaginea utilizatorului.

„TBI Bank este mai mult decât o simplă bancă, suntem un creditor digital. Cum tot mai mulți oameni adoptă serviciile digitale, acum este cel mai bun moment să automatizăm toate canalele noastre de înregistrare online pentru a oferi clienților o experiență digitală pe care o pot parcurge singuri. Parteneriatul cu Onfido ne ajută să oferim clienților servicii digitale printr-o platformă bancară de tip one-stop, începând cu o autentificare automatizată care necesită zero interacțiune cu agenții băncii, fără a sacrifica din ușurința și viteza de înregistrare”., explică Petr Baron, CEO-ul TBIF (TBI Bank).