Facebook Twitter Vimeo VKontakte Youtube
Conectare
  • Acasa
  • Business
    • Agenda Digitala
    • Strategii si Politici
    • Operatori
    • 5G
    • SmartCity
    • M-Banking
    • AI/ VR/ AR/ IoT
    • Securitate
    • Furnizori
    • MWC
    • e-CAR
  • Gadgeteria
    • Smartphone-uri
    • Tablete
    • Aplicatii
    • Gaming/ eSports
    • Concursuri
    • Audio-Video
  • Gala
  • Conferinţe
  • Revista
  • Telecom TV
  • Abonamente
  • Arhiva
Conectare
Bine ati venit!Conecteaza-te la contul tau
V-ați uitat parola?
Securitate
Recuperare parola
Recuperați-vă parola
Căutați
Conectare
Bine ați venit! Autentificați-vă in contul dvs
Ați uitat parola? obține ajutor
Securitate
Recuperare parola
Recuperați-vă parola
O parola va fi trimisă pe adresa dvs de email.
Revista COMUNIC@ŢII Mobile
  • Acasa
  • Business
    • Agenda Digitala
    • Strategii si Politici
    • Operatori
    • 5G
    • SmartCity
    • M-Banking
    • AI/ VR/ AR/ IoT
    • Securitate
    • Furnizori
    • MWC
    • e-CAR
  • Gadgeteria
    • Smartphone-uri
    • Tablete
    • Aplicatii
    • Gaming/ eSports
    • Concursuri
    • Audio-Video
  • Gala
  • Conferinţe
  • Revista
  • Telecom TV
  • Abonamente
  • Arhiva

Studiu: 95% din proiectele de inovare eșuează înainte de a fi lansate

admin
-
octombrie 16, 2020
0
Studiu: 95% din proiectele de inovare eșuează înainte de a fi lansate

Este concluzia a 95% dintre managerii departamentelor de specialitate, care susțin că peste o treime (36%) dintre aceste inovaţii nu trec de etapa de dezvoltare, notează Agerpres. “Deseori, produsele noi dezvoltate de companii nu reuşesc să aibă succes. Consola de jocuri Virtual Boy de la Nintendo care a fost concepută pentru a integra VR şi fitness tracker-ul de la Nike FuelBand sunt ambele exemple ale unor nume sonore. După cum a arătat experienţa General Electric (GE), nici transformarea proceselor interne nu are întotdeauna rezultatele dorite. Cu toate acestea, eşecul produselor deja lansate este doar vârful aisbergului”, menţionează experţii… + forbes.ro

Articolul precedent Disney se alătură mişcării anti-rasism de la Hollywood
Articolul următor Fredonează un cântec și Google ți l-ar putea găsi – Compania americană a lansat o nouă opțiune de căutare
admin

About us

COMUNIC@ŢII Mobile Magazine is the most known information & knowledge ICT media (website, monitoring daily newsletter and online television) in Romanian Telecom, Mobile Media & Technologies.

 

Mai multe…

Contact

Contact: redactia@comunic.ro
Mobilink: +40.723.319.678
Adresa: OP 22, CP 124, sector 1, Bucuresti, cod 010323
Ion VACIU – TMT Editor
ion.vaciu@comunic.ro
Roxana ONEA – Editor-in-Chief roxana.onea@comunic.ro

Mai multe…

© 1998 - 2025 Comunicatii Mobile | Designed & Developed by SoftDreams
Manage Cookie Consent
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
View preferences
{title} {title} {title}