Facebook Twitter Vimeo VKontakte Youtube
Conectare
  • Acasa
  • Business
    • Agenda Digitala
    • Strategii si Politici
    • Operatori
    • 5G
    • SmartCity
    • M-Banking
    • AI/ VR/ AR/ IoT
    • Securitate
    • Furnizori
    • MWC
    • e-CAR
  • Gadgeteria
    • Smartphone-uri
    • Tablete
    • Aplicatii
    • Gaming/ eSports
    • Concursuri
    • Audio-Video
  • Gala
  • Conferinţe
  • Revista
  • Telecom TV
  • Abonamente
  • Arhiva
Conectare
Bine ati venit!Conecteaza-te la contul tau
V-ați uitat parola?
Securitate
Recuperare parola
Recuperați-vă parola
Căutați
Conectare
Bine ați venit! Autentificați-vă in contul dvs
Ați uitat parola? obține ajutor
Securitate
Recuperare parola
Recuperați-vă parola
O parola va fi trimisă pe adresa dvs de email.
Revista COMUNIC@ŢII Mobile
  • Acasa
  • Business
    • Agenda Digitala
    • Strategii si Politici
    • Operatori
    • 5G
    • SmartCity
    • M-Banking
    • AI/ VR/ AR/ IoT
    • Securitate
    • Furnizori
    • MWC
    • e-CAR
  • Gadgeteria
    • Smartphone-uri
    • Tablete
    • Aplicatii
    • Gaming/ eSports
    • Concursuri
    • Audio-Video
  • Gala
  • Conferinţe
  • Revista
  • Telecom TV
  • Abonamente
  • Arhiva

Cum s-a descurcat un call-center românesc care a mutat 250 de angajați în ”birourile de acasă”: Încărcăm telefoanele de 3 ori pe zi

admin
-
iunie 1, 2020
0
Cum s-a descurcat un call-center românesc care a mutat 250 de angajați în ”birourile de acasă”: Încărcăm telefoanele de 3 ori pe zi

Blue Point, una dintre cele mai importante companii românești de servicii call center, și-a mutat în doar cinci zile cei 250 de angajați în ”birourile de acasă”, odată cu răspândirea epideniei de coronavirus și le-a cumpărat și routere. Cu eforturi, nu puține, și telefoane încărcate de trei ori pe zi, angajații companiei au reușit să își facă treaba bine de acasă și să aducă o productivitate în munca lor…. + wall-street.ro

Articolul precedent Divizia italiană a Uber Technologies, investigată pentru exploatarea curierilor care livrează mâncare
Articolul următor Doi români au făcut un… buton online unde donezi pentru Covid-19 și îți poți promova site-ul
admin

About us

COMUNIC@ŢII Mobile Magazine is the most known information & knowledge ICT media (website, monitoring daily newsletter and online television) in Romanian Telecom, Mobile Media & Technologies.

 

Mai multe…

Contact

Contact: redactia@comunic.ro
Mobilink: +40.723.319.678
Adresa: OP 22, CP 124, sector 1, Bucuresti, cod 010323
Ion VACIU – TMT Editor
ion.vaciu@comunic.ro
Roxana ONEA – Editor-in-Chief roxana.onea@comunic.ro

Mai multe…

© 1998 - 2025 Comunicatii Mobile | Designed & Developed by SoftDreams
Manage Cookie Consent
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
View preferences
{title} {title} {title}