În această perioadă, Vitacom Electronics a înregistrat în magazinele fizice, vânzări comparabile cu cele din primele două luni ale anului. Vânzările online au crescut însă cu 10% comparativ cu lunile ianuarie – februarie până în acest moment. O anumită scădere se observă la clienții B2B, care fac aprovizionări cu o frecvență mai redusă decât în lunile anterioare, dar și la vânzările pentru export.
La începutul acestui an, compania estima o creștere a cifrei de afaceri de până la 7% pentru 2020, însă aceste estimări vor rămâne valide în funcție de dimensiunea și durata crizei. „Sunt preconizate efecte puternice pe toate planurile, însă determinantă va fi durata acestei crize. Cu cât va dura mai mult, cu atât economia își va reveni mai greu.”, a precizat Aviva Vita, PR și Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics. În prezent, doar 10% dintre angajați își mai desfășoară activitatea la sediul companiei din Cluj, specializată în comercializarea produselor și accesoriilor electronice.