Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Patru platforme de social media au o audiență mai mare decât TV liniară în rândul generației Z din SUA

Cele patru platforme sunt YouTube, TikTok, Instagram și Snapchat. În SUA există, de asemenea, mai mulți utilizatori de rețele sociale din rândul Gen X decât telespectatori liniari, iar YouTube se apropie cu pași rapizi.

TikTok și Snapchat vor avea ambele cu aproximativ 10 milioane mai mulți utilizatori din generația Z decât TV liniară, în acest an. Ambele sunt considerate ca fiind foarte pe placul Gen Z, așa că cifrele nu sunt surprinzătoare. Distanța dintre cele două platforme și TV liniară este semnificativă. Chiar și așa, YouTube va rămâne de departe cea mai accesată platformă de către Gen Z, utilizată lunar de 89,3% dintre tinerii cu vârste între 12 și 27 de ani în 2024, conform previziunilor eMarketer.

În 2023, Instagram a depășit pentru prima dată televiziunea liniară în rândul utilizatorilor generației Z. Instagram a avut o audiență lunară în rândul milenialilor mai mare decât televiziunea liniară începând din 2021 încoace. Anul trecut, au existat cu aproximativ 5 milioane mai mulți utilizatori Instagram din generația Z decât telespectatori ai TV liniare din generația Z. Creșterea numărului utilizatorilor Instagram în acest segment de vârstă a fost în mare măsură determinată de Reels.

În rândul generației X, decalajul dintre numărul de utilizatori YouTube și cel al telespectatorilor televiziunii clasice începe să se reducă. În 2026, numărul utilizatorilor YouTube din Gen X va fi cu doar 400.000 mai mic (47,4 milioane) decât cel al telespectatorilor clasici (47,8 milioane), dar asta se întâmplă ca urmare a declinului TV liniare, mai degrabă decât a creșterii YouTube. Există deja mai mulți utilizatori de rețele sociale din Gen X (51,7 milioane) decât telespectatori liniari (48,5 milioane) în 2024.
Totuși, de una singură, audiența niciunei rețele sociale nu se apropie de cea a televiziunii liniare.