MyBRD Mobile - mobile banking prin simpla atingere a două telefoane
Prin soluţia de mobile banking MyBRD Mobile lansată de BRD Groupe Société Générale pe 19 noiembrie 2013 utilizatorii pot face transferuri de bani, îşi pot plăti facturile şi pot obţine informaţii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil. Aplicaţia este compatibilă cu smartphone-uri ce rulează pe sisteme de operare iOS, Android şi Windows şi pe tablete iPad şi Android) şi se poate descărca gratuit din magazinele virtuale de aplicaţii specifice. MyBRD Mobile se poate accesa şi prin browser mobil la adresa www.mybrdmobile.ro şi prin USSD la numărul scurt dedicat *117#.
Prin MyBRD Mobile se pot scana codurile de bare ale facturilor şi se pot face transferurile către coduri QR şi către numere de telefon, dar cea mai inedită funcţie propusă de aplicaţia MyBRD Mobile este transferul prin bump – adică prin simpla atingere a două telefoane.
De asemenea, prin MyBRD Mobile se pot consulta soldurile şi istoricul tranzacţiilor pentru conturile proprii şi se pot realiza transferuri bancare către alte conturi, indiferent dacă sunt în cadrul BRD sau sunt deschise la alte bănci. De asemenea, aplicaţia tratează în timp real tranzacţiile, inclusiv în weekend sau în zilele nelucrătoare.
MyBRD Mobile oferă şi funcţionalităţi publice, cu ajutorul cărora consumatorii care nu au cont BRD pot obţine informaţii generale despre bancă, simulări de credite, conversii valutare şi localizarea ATM-urilor sau a unităţilor BRD.
Nivelul de securitate al aplicaţiei este adaptat în funcţie de canalul de acces (App, Browser, USSD) şi funcţiile utilizate. MyBRD Mobile oferă un nivel ridicat de siguranţă prin digipass-ul mobil şi parolele de tip OTP (cod unic valabil pentru o singură operaţiune).
„Planurile de dezvoltare a produselor noastre pornesc de la dorinţele şi sugestiile clienţilor noştri. Venim în întâmpinarea acestora prin lansarea unui serviciu care le va permite o economie semnificativă de timp, dar şi utilizarea unor opţiuni inovatoare ce simplifică orice tranzacţie financiară. Ceea ce dorim este să le oferim clienţilor o experienţă inedită de relaţionare cu banca, bazându-ne pe ceea ce majoritatea dintre ei îşi doresc: rapiditate, siguranţă, dar şi posibilitatea de a fi conectaţi la ultimele noutăţi tehnologice," a declarat Bogdan Spuza, Director Executiv, Marketing şi Management Produse, BRD-Groupe Société Générale.