Libra Mobile Banking, aplicaţie ce aduce banca pe smartphone
Libra Mobile Banking este aplicaţia pentru smartphone a Libra Internet Bank, lansată pe 4 noiembrie, prin care clienţii băncii îşi pot accesa conturile bancare prin logare de pe telefonul mobil şi pot efectua transferuri între conturi proprii, plăţi în lei şi valută, depozite, schimburi valutare şi generare de extrase de cont. Majoritatea operaţiunilor sunt procesate imediat de bancă la orice oră, inclusiv seara şi în weekend.
Noua aplicaţie include şi localizarea prin GPS a sucursalelor băncii şi a celor mai apropiate ATM-uri Libra Internet Bank şi Euronet.
Banca nu percepe abonament lunar sau taxă de activare pentru utilizarea serviciilor Libra Mobile Banking şi Libra Internet Banking, iar comisioanele la operaţiunile online şi de pe mobil sunt reduse cu circa o treime faţă de cele aplicate în sucursalele băncii.
Aplicaţia Libra Mobile Banking se poate descărca din Google Play sau AppStore, fiind optimizată pentru smartphone cu sistem de operare iOS (versiune iOS 4.3 sau superioară) sau Android (versiune Android 2.2 sau superioară). Dacă aveţi alt sistem de operare pe telefon, aplicaţia poate fi deschisă prin browser-ul telefonului şi puteţi accesa principalele funcţionalităţi.
Pentru securitatea conectării la Libra Mobile Banking vă autentificaţi cu numele de utilizator şi parolă, la care se adaugă mai multe elemente suplimentare de protecţie în interiorul aplicaţiei. De exemplu, fiecare tranzacţie de pe mobil poate fi de maxim 20.000 RON (sau echivalent valută), aplicaţia se deconectează automat după câteva minute de inactivitate, iar definirea de beneficiari noi se face numai prin platforma Internet Banking. În plus, clienţii îşi pot activa, prin platforma Internet Banking, primirea de alerte sms sau email privind procesarea operaţiunilor.