.

Xerox și-a îndeplinit deja câteva dintre obiectivele de sustenabilitate corporativă pentru anul 2020 privind energia, emisiile de gaze cu efect de seră (GHG), folosirea apei și procentul zilelor petrecute de angajați în afara biroului, la nivelul operațiunilor globale. De asemenea, compania a înregistrat progrese semnificative și în atingerea obiectivelor rămase. Raportul este realizat în concordanță cu regulile GRI G4 și respectă noile Standarde de Raportare GRI, emise la finalul anului 2016. Pentru Xerox, acesta va fi al doisprezecelea an consecutiv în care compania a raportat planurile și activitățile sale de responsabilitate socială corporativă (CSR). 

Raportul oferă o perspectivă extinsă asupra abordării și performanțelor obținute de Xerox în domeniul responsabiliății corporative și abordează dimensiunile sociale, economice și de mediu. Printre subiectele atinse se numără siguranța și sănătatea clienților, etica, sustenabilitatea, accesul angajaților la oportunități de dezvoltare și diversitatea la locul de muncă. De asemenea, Xerox pune accent pe acele zone de CSR care prezintă interes atât pentru companie, cât și pentru clienți, angajați, comunități, investitori, furnizori și grupuri de interes non-guvernamentale.

“Fondatorul Xerox, Joe Wilson, a creat o companie emblematică și inovatoare care a schimbat și schimbă în continuare modul în care lumea comunică, se conectează și lucrează,” a declarat Jeff Jacobson, CEO Xerox. “Joe Wilson a instituit, de asemenea, ethosul și simțul responsabilității în companie, un sistem moral care ne ghidează și astăzi. Deseori, îi provoc pe oamenii cu care lucrez să se gândească cum poate Xerox să aibă un impact pozitiv cât mai puternic în lume. În fiecare zi, sunt profund impresionat să aud povești despre bunătatea oamenilor și despre reușitele înregistrate de clienții noștri, mulțumită muncii asidue a oamenilor de la Xerox.”

Raportul de Global Citizenship pe 2017 este structurat pe câteva domenii majore, care surprind esența eforturilor Xerox privind responsabilitatea socială:

·         Guvernanța corporativă: Am explicat cum reușește Xerox să gestioneze strategia și tacticile de CSR, de la CEO și Consiliul Director, până la angajații noștri.
 

·         Protejăm planeta: Conform unei rezoluții din 2012, Xerox și-a redus consumul de energie cu 20% și și-a micșorat emisiile cu 28% - ceea ce reprezintă 92.000 de tone metrice de dioxid de carbon echivalent (CO2e) la nivel gloval. Este ca și cum 19.000 de vehicule pentru pasageri ar fi eliminate de pe străzi, în fiecare an.

 

·         Avem grijă de comunități: În 2016, am investit un milion de dolari în programul Xerox Community Involvement, care îmbină spiritul activităților de voluntariat al angajaților noștri cu resursele disponibile la Xerox, cu scopul de a îmbunătăți comunitățile în care trăim și lucrăm. Peste 10.000 de membri ai companiei noastre s-au implicat în peste 900 de proiecte.
 

·         Evoluția la locul de muncă: La Xerox, ne asigurăm că locul de muncă este un spațiu sigur, divers și echitabil, așa că am dezvoltat canale ușor accesibile, unde angajații pot să ne ofere feedback. De asemenea, am realizat în 50 de țări, în 19 limbi, un chestionar privind cultura organizațională.
 

·         Clienții sunt pe primul loc: Clienții sunt partenerii noștri în inovație. Desfășurăm ateliere de colaborare pentru a explora viitorul business-urilor lor și pentru a identifica noi oportunități. Folosim tehnologiile Xerox pentru a crea noi produse și servicii în cadrul transformării digitale care îi ajută pe clienții noștri să răspundă provocărilor.
 

·         Practici de business responsabile: Xerox a fost inclusă de către Corporate Responsibility Magazine în topul “100 Best Corporate Citizens”, pentru al nouălea an consecutiv. De asemenea, Xerox a fost numită drept una dintre Cele mai etice companii din lume® în anul 2017, fiind una dintre cele 12 companii care au fost incluse în acest top de-a lungul celor 11 ani de când este realizat.

 

www.xerox.com/citizenship