.

Visa şi Klarna au anunţat încheierea unui acord în baza căruia Visa va investi  în compania de plăți Klarna, precum şi intenţia de a dezvolta un parteneriat strategic în viitor. Klarna este una dintre cele mai dinamice companii de plăţi online din Europa, deservind 60 de milioane de consumatori şi 70.000 de comercianţi. „Klarna şi-a demonstrat competenţele în domeniul creditelor de consum şi cumpărăturilor online, iar împreună avem aceeaşi viziune privind simplificarea cumpărăturilor online şi pe mobil, la fel ca în viaţa reală”, precizează Jim McCarthy (foto), Vicepreşedinte Executiv pentru inovaţie şi parteneriate strategice, Visa Inc. „Visa îşi propune să încheie parteneriate cu o nouă generaţie de parteneri şi furnizori de servicii de plată pentru a oferi mai multor consumatori din Europa posibilitatea de a face cumpărături online în siguranţă. Ne dorim să lucrăm îndeaproape cu Klarna pentru a atinge acest obiectiv.”
 
Investiţia de capital şi viitorul parteneriat sunt o dovadă a viziunii comune împărtăşite de Visa şi Klarna privind dezvoltarea comerţului online şi prin intermediul dispozitivelor mobile în beneficiul consumatorilor şi comercianţilor din Europa.
 
Investiţia planificată de Visa face parte dintr-o strategie globală menită să deschidă ecosistemul de plăți Visa şi să susţină o gamă largă de noi parteneri care contribuie la redefinirea şi optimizarea modului în care îşi fac cumpărăturile milioane de consumatori din întreaga lume. Klarna dezvoltă produse adaptate preferinţelor în plină schimbare ale consumatorilor, oferindu-le flexibilitatea şi simplitatea pe care şi le doresc atunci când îşi fac cumpărăturile.
 
„Parteneriatul dintre Visa şi Klarna este unul firesc. Ambele companii înţeleg cât de importante sunt încrederea și orientarea spre consumator în dezvoltarea soluţiilor de plată inovatoare,” precizează Sebastian Seimiatowski, director general şi co-fondator al companiei Klarna. „Klarna face eforturi constante pentru a oferi comercianţilor cea mai avansată gamă de soluţii de plată, iar consumatorilor cea mai simplă experienţă la cumpărături. Parteneriatul cu Visa este o ocazie de a ne consolida atât prezenţa globală, cât şi portofoliul de produse prin valorificarea resurselor ambelor companii. Suntem încântaţi de posibilităţile oferite de această colaborare.”
 
Conform studiilor Forrester , vânzările online din Europa urmează să înregistreze creşteri de două cifre în următorii ani. Până în 2021, creşterea numărului de dispozitive conectate şi îmbunătăţirea conectivităţii mobile vor conduce la majorarea cotei de piață a vânzărilor online până la 12% din totalul vânzărilor din sectorul retail din regiune. De asemenea, vânzările online din Europa Occidentală urmează să crească, în medie, cu 12% pe an în următorii cinci ani. 
 
 
Despre Visa
 
Visa Inc. (NYSE:V) este o companie internaţională de tehnologii de plată care conectează consumatorii, companiile, instituţiile financiare şi guvernele din peste 200 de ţări şi teritorii prin sisteme de plăţi electronice rapide, securizate şi fiabile. Operăm una dintre cele mai avansate reţele de procesare a plăţilor din lume – VisaNet – capabilă să proceseze peste 65.000 de tranzacţii pe secundă, asigurând protecţie împotriva fraudei pentru consumatori şi plăţi sigure pentru comercianţi. Visa nu este o bancă şi nu emite carduri, nu acordă credite şi nu stabileşte rate sau comisioane pentru consumatori. Cu toate acestea, inovaţiile Visa permit clienţilor instituţii financiare să ofere consumatorilor mai multe opţiuni: să plătească pe loc cu cardul de debit, să plătească anticipat cu cardul prepaid sau ulterior cu un card de credit. 
 
 
 
@VisaInEurope
 
 
Despre Klarna
 
Klarna este unul din principalii furnizori de servicii de plăţi din Europa care îşi propune să simplifice procesul de plată, astfel încât să fie mai uşor şi mai sigur pentru clienţi şi pentru partenerii comercianţi. Klarna colaborează cu 70.000 de comercianţi pentru a oferi soluţii de plată celor peste 60 de milioane de utilizatori din Europa şi America de Nord. Klarna, cu sediul în Stockholm, Suedia, are 1.500 de angajaţi şi este activă în 18 ţări. Compania a fost înfiinţată în 2005 şi a fost desemnată recent drept una dintre principalele companii revoluţionare din lume de către CNBC.