.

UPS a lansat UPS Returns Manager, un instrument online gratuit, care le permite comercianților online să își personalizeze politicile de retur. „Retururile online reprezintă o povară pentru mulți comercianți din Europa și clienții acestora. UPS Returns Manager facilitează acest proces”, precizează Abhijit Saha, vicepreședinte de marketing, UPS Europa. „Acest instrument este soluția ideală pentru orice expeditor, în special pentru comercianții mici și mijlocii care nu dispun de competențe interne. UPS este primul furnizor de servicii logistice care le oferă clienților posibilitatea de a crea o expediere retur dintr-o pagină de urmărire a coletelor.”

Clienții business UPS pot gestiona acum retururile fără a fi necesară integrarea de noi tehnologii în cadrul sistemelor IT. Utilizatorii serviciului pot imprima o etichetă de retur direct din platforma de urmărire a coletelor ups.com tracking (web și mobil) și din alertele e-mail.

UPS Returns Manager, disponibil acum în 44 de țări, printre care și România, le oferă comercianților online un instrument valoros pentru gestionarea retururilor pe o piață globală în care cumpărătorii returnează, în fiecare an, mărfuri în valoare de sute de miliarde de dolari. Conform estimărilor din diferite industrii, costurile de procesare a retururilor se încadrează între 10%-15% din costul mărfurilor vândute.

UPS Returns Manager oferă numeroase beneficii comercianților care livrează cu UPS:

•    Posibilitatea de a pre-autoriza expedierile de retur pentru conturile specificate

•    Un proces de retur facil și controlat, similar cu cel al marilor magazine de retail, dar fără integrare de tehnologie

•    Informații despre afacere și alte date despre motivele returului

•    O modalitate rapidă și simplificată de furnizare a etichetelor de retur pentru clienți

•    O alternativă rentabilă pentru introducerea unei etichete de retur în fiecare colet extern

•    Creșterea loialității clienților datorită unui proces de retur facil

Studiul UPS Pulse of the Omni-Channel Retailer din 2016 a relevat că mai mult de jumătate dintre comercianții online consideră că acceptarea și gestionarea retururilor reprezintă o provocare majoră și că mulți cumpărători online verifică termenii politicii de retur a unui comerciant atunci când decid să facă o achiziție.

UPS Returns Manager va fi disponibil în 44 de țări și teritorii pentru retururile de colete domestice și intra-UE.

UPS Returns Manager este disponibil în următoarele țări

Argentina

Republica Dominicană

Luxemburg

Serbia

Austria

Estonia

Malaezia

Singapore

Belgia

Finlanda

Mexic

Republica Slovacă

Brazilia

Franța

Olanda

Slovenia

Bulgaria

Germania

Nigeria

Africa de Sud

Canada

Grecia

Norvegia

Spania

Chile

Ungaria

Polonia

Suedia

Croația

Irlanda

Portugalia

Elveția

Cipru

Italia

Puerto Rico

Emiratele Arabe Unite

Republica Cehă

Letonia

România

Anglia

Danemarca

Lituania

Rusia

Statele Unite ale Americii

 

Despre UPS

UPS (NYSE: UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluții, inclusiv transportul de colete mici și mărfuri cargo, facilitarea comerțului internațional și folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficientă a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, Georgia (SUA), UPS deservește peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume. Mai multe informații despre UPS puteți găsi pe Web, la ups.com®, pressroom.ups.com sau pe blogul companiei la adresa Longitudes.ups.com. Pentru a obține direct știri despre UPS urmăriți-ne pe Twitter @UPS_News.