.

Raiffeisen Bank a achiziționat recent o nouă platformă digitală pentru Internet/Mobile banking furnizată de Backbase, lider în domeniu. Schimbarea și dezvoltarea noii arhitecturi digitale a Raiffeisen Bank asigură clienților băncii o experiență mult îmbunătățită. Construind pe platforma pusă la dispoziție de compania olandeză Backbase, Raiffeisen Bank va dispune de aplicații prietenoase și va dezvolta continuu funcționalități noi pentru clienții săi. "Clienții doresc o interacțiune simplă și rapidă cu banca, iar așteptările lor cresc odată cu evoluția tehnologiei. Pentru a ține pasul cu aceste așteptări și tendințe, schimbarea platformelor noastre de online și mobile banking a devenit vitală și necesară. Prin implementarea și dezvoltarea tehnologiilor furnizate de Backbase, vom putea răspunde mult mai repede și mai eficient nevoilor în creștere ale clienților noștri”, precizează Bogdan Popa (foto), vicepreședinte pentru Operațiuni și IT la Raiffeisen Bank.
 
Raiffeisen Bank și-a dorit o platformă bancară inovativă, flexibilă și rapidă pe care să o poată dezvolta permanent folosind atât resurse interne, cât și externe. Backbase Omnichannel Banking Platform permite editarea visuală și arhitectura modulară a widget-urilor, schimbări și adaptări rapide. 
 
„Plaforma noastră omni-channel conferă Raiffeisen Bank agilitate în business pentru creșterea calității serviciilor oferite tuturor clienților săi. Suntem hotărâți să susținem succesul Raiffeisen Bank și vom continua extinderea în Europa Centrala și de Est”, precizează Jouk Pleiter, CEO al Backbase.
 
Backbase este o companie IT olandeză înființată în 2003, cu sediul central în Amsterdam și Atlanta (SUA), cu  operațiuni regionale în Londra, Mumbai și Singapore. Peste 80 dintre cele mai mari instituții financiare din lume au ales platforma Backbase pentru optimizarea funcționalităților canalelor bancare self-service și de vânzări online prin puncte digitale cu atingere manuală.
 
Raiffeisen Bank este o bancă universală de top care deservește aproximativ 2 milioane de clienți persoane fizice, 100.000 IMM-uri și 5.600 de companii. Rețeaua băncii numară 478 de unități, peste 1.100  ATM-uri, aproximativ 15.000 EPOS-uri și 141 MFM (automate multifuncționale).