.

Flybe, companie aeriană regională din Europa, este pregătită să sporească semnificativ experiența digitală pe care o oferă clienților prin semnarea cu Amadeus a unui contract dedicat implementării unei game largi de tehnologii avansate prin intermediul suitei Altéa. "Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu Amadeus pentru a implementa ceea ce va fi o transformare digitală inovatoare pentru Flybe. Acesta va aduce o serie întreagă de noi oportunități de vânzare și de îmbunătățiri operaționale care vor conduce la creșterea veniturilor, dar, în cele din urmă, pasagerii noștri vor beneficia în călătoriile lor de acces la experiențe digitale de vârf în multe puncte de contact. Acest proiect reprezintă un pas important în dezvoltarea unui plan de afaceri durabil pentru compania aeriană", precizează Christine Ourmières-Widener (foto), Chief Executive Officer la Flybe.
 
Acțiunea de revizuire a ofertei sale digitale susține strategia continuă de îmbunătățire a afacerilor companiei Flybe, care include construirea unei oferte digitale interactive, cu grad avansat de personalizare, pe tot parcursul experienței clienților săi, înainte, în timpul și după călătorie. De asemenea, soluțiile mobile Amadeus vor oferi pasagerilor liniei aeriene opțiuni de cazare în perioadele de întrerupere, direct din aplicația mobilă a companiei Flybe.
 
 
O parte esențială a strategiei de afaceri a companiei Flybe este axată pe îmbunătățirea experienței clienților. Adoptarea întregului sistem Amadeus Altéa Passenger Service System (PSS), care oferă date integrate privind pasagerii și capacitatea de a furniza un serviciu mai consistent în toate punctele de contact ale clienților, va permite îndeplinirea acestui obiectiv. Tehnologia va ajuta, de asemenea, Flybe să își sporească veniturile prin canalele de vânzări inovatoare și multiple oferite de Altéa Suite.
 
"Astăzi călătorii așteaptă ca liniile aeriene să livreze oferte cu un grad avansat de personalizare în mod consistent, prin mai multe canale și la momentul potrivit. Pentru o companie aeriană precum Flybe, care generează circa 80% din veniturile sale online, acesta este un semnificativ vot de încredere în tehnologia avansată de management digital, de merchandising și de experiență a clienților furnizată de Amadeus. Considerăm acest lucru ca un exemplu de bună practică a modului în care Amadeus poate sprijini o companie aeriană în atingerea obiectivelor sale de transformare digitală și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu Flybe pentru a ajuta compania aeriană să își implementeze strategia de afaceri", precizează Julia Sattel (foto), Senior Vice President, Airlines la Amadeus. 
 
 
În plus față de suita Altéa, Flybe a semnat pentru Amadeus e-Retail, Amadeus Anytime Merchandising și Amadeus Customer Experience Management. Tehnologiile vor fi implementate până la sfârșitul anului 2018.