.

Adservio, platformă românească digitală pentru management educațional, a pregătit pentru începutul noului an școlar actualizări importante care vin în ajutorul elevilor și al profesorilor. Primul pas în această direcție a fost realizat cu manualul de utilizare integrat în platformă și tradus integral în limba engleză. Totodată, compania plănuiește o extindere puternică în următorul an. Pentru anul școlar 2017 - 2018, Adservio preconizează o creștere a cotei de piață atât în România, cât și peste graniță. Compania a trecut deja Prutul, în Republica Moldova, unde a implementat platforma la liceul Prometeu Prim din Chișinău și se bucură de un real succes în rândul managementului, profesorilor, părinților și al elevilor. 
 
Până la finalul anului, Adservio își propune să ajungă în peste 50 de unități școlare din Republica Moldova. Mai mult, împreună cu Telekom România, reprezentanții companiei preconizează că va fi depășit numărul de 200 de școli unde va fi implementată platforma. Planul este ca serviciile Adservio să fie disponibil în cât mai multe școli, pentru a le ușura cât mai mult munca elevilor, profesorilor și părinților. Pentru 2018 plănuiește și proiecte pilot în alte două-trei țări din Europa.
 
Noul an mai vine cu o surpriză importantă din partea Adservio: o campanie online dedicată elevilor olimpici. Adservio va promova pe site-ul oficial, pe prima pagină, elevii olimpici din școlile unde platforma este implementată. Săptămânal va fi scoasă în evidență povestea unui olimpic și îi va fi astfel recunoscută public performanța în educație. De asemenea, Adservio va continua și în acest an să sponsorizeze un elev cu rezultate excepționale la învățătură, cu o bursă de merit în valoare de 2.200 de lei pe an.
 
În ceea ce privește funcționalitățile, pentru anul școlar 2017 - 2018, Adservio a adus îmbunătățiri modulelor de Fișiere, Secretariat, iar cel de Activități extrașcolare, unde elevii, părinții și profesorii se pot organiza pe grupuri de interese, cum ar fi „Club de șah”, „Ieșire la teatru” și multe alte evenimente planificate împreună cu clasa.
 
Utilizatorii platformei vor avea acces și la modul de Taxe, în cazul școlilor private, prin care părinții sunt anunțați despre facturi, termene limită sau restanțe. Astfel, administrația școlii poate avea o viziune de ansamblu asupra situației taxelor. În aplicație există și posibilitatea de a crea taxe noi pentru diverse evenimente apărute pe parcursul anului școlar. 
 
Pentru semestrul al doilea, Adservio pregătește modificări la modulul Mesagerie, dar și la cel de Rapoarte, care va conține chestionare și formulare de feedback despre materii. Acestea vor putea fi completate de către elevi, împreună cu părinții și profesorii, la sfârșitul fiecărui semestru.
 

Despre Adservio

Creat în 2008 și implementat în peste 100 de unităţi școlare din Romȃnia, Adservio, este o platformă de management educaţional care transparetizează procesul de învățare şi îmbunătăţeşte rezultatele școlare ale elevilor, aducȃnd beneficii atȃt pentru unitatea de învăţămȃnt, cât și pentru elevi și părinţi.

Adservio oferă acces la catalog digital, informaţii şcolare complexe, permițând utilizatorilor din țară și celor din străinătate să acceseze platforma de pe orice device: desktop, laptop, tabletă sau telefon mobil. Adservio a implementat o comunicare modernă și prietenoasă între toate părţile implicate în procesul educaţional: elevi, profesori și părinţi, a ajutat la reducerea absenteismului în școlile utilizatoare cu peste 63% și a ajutat la creșterea promovabilității la evaluările naţionale.

Pentru detalii, accesați pagina de Facebook, vizitați site-ul, blogul sau contul de YouTube

 

DB Global Technology inaugureaza un hub tehnologic

A Bank Is A Technology Company – Kim Hammonds, COO Deutsche Bank