.

Comercianții din România pot interacționa cu proprii clienți prin intermediul noii platforme de marketing mySmarty, lansată deja în țări ca: Israel, Palestina, Spania și Bulgaria, au anunțat, recent, reprezentanții companiei dezvoltatoare, pe plan local, precizează Agerpres. Conform sursei citate, platforma integrează un sistem revoluționar de feedback, de fidelizare a clienților, un sistem direct de comunicare cu aceștia, un sistem țintă de promovare inovatoare și un sistem complex de raportare a datelor analitice. Inițiativa unui portal de comunicare comerciant-client a avut la bază și cele mai recente statistici la nivel mondial, potrivit cărora 60% dintre cumpărători aleg modalitatea online de achiziție a produselor, prin intermediul computerului sau telefonului mobil smart.
 
"Aceasta este misiunea mySmarty, o platformă special gândită și testată în piețe, precum Israel, Olanda și Spania, care se lansează în România după ce a trecut printr-un proces complex de calibrare și adaptare la specificul pieței locale. În plus față de ceea ce oferă brandurilor și afacerilor rețelele de socializare, ceea ce face diferit mySmarty este faptul că permite o interacțiune directă, 24/7/365, între orice tip de comerciant și clienții deja existenți ai acestuia pe două direcții — feedback și promovare — care adaugă plus-valoare ambelor părți", se arată într-un comunicat de presă al dezvoltatorului platformei.
 
Astfel, un magazin de optică, de exemplu, poate accesa gratuit mySmarty, își poate revendica profilul sau îl poate realiza în câteva minute (după caz), iar în pasul doi poate trimite o invitație tuturor clienților existenți din baza de date (sau CRM) să își instaleze aplicația mySmarty.
 
Înscrierea pe platformă și revendicarea profilului afacerii este gratuită, iar comercianții au posibilitatea de a completa și îmbogăți cu imagini profilul de bază. Ulterior, aceștia pot alege pachetul de servicii mySmarty care li se potrivește cel mai bine pentru a beneficia de potențialul platformei: acces ușor la clienți, informații despre clienți, vânzare recurentă, clienți fidelizați, profit.
 
În prezent, platforma are încărcate profilele a peste 400.000 de comercianți din Israel și țările în care funcționează, urmând ca și în România să încorporeze întregul mediu de afaceri național, prin toate tipurile de comercianți/organizații/instituții relevante pentru clienți — de la magazine, restaurante, hoteluri, la muzee, cabinete notariale, de avocatură etc.

Popoviciu: RCS&RDS se pregateste pentru 5G. Nu e doar un upgrade de retea, ci un intreg ecosistem

Digi Mobil lanseaza serviciile Voce 4G (Volte) si Voce Wi-Fi (VoWiFi)

Decebal Fagadau: Constanta inaugureaza un prim proiect pilot smart city

Majoros, CEO Telekom: Ne pare rau ca am castigat proiectul RoNET, ne aduce pierderi financiare

Ovidiu Ghiman, Telekom: De 8 luni, proiectul RoNET este blocat. MCSI nu face receptia lucrarilor.

Primul demo live 5G din Romania si Europa de Sud-Est - Telekom Romania & Ericsson

5G will allow Industrial Internet development

Orange aniverseaza 20 de ani in Romania, pregateste 5G si lanseaza Orange Fab pentru startup-uri

Q&A dupa demonstratia Orange Romania 5G