.

Facebook Inc testează o caracteristică a News Feed-ului, care oferă link-uri personalizate bazate pe temele de interes a utilizatorilor, precizează Reuters, citată de Mediafax. Funcţia face parte din strategia companiei de a mări timpul pe care oamenii îl alocă pentru a-l petrece pe reţeaua de socializare. Numită "Temă recomandată", această caracteristică este testată pe News Feed. Fiecare articol selectat include câteva propoziţii despre subiect, un link către povestea de ştiri şi o fotografie. Facebook a confirmat că această facilitate a fost concepută pentru a ajuta oamenii să descopere poveşti care ar putea fi relevante pentru domeniul lor de interes.
 
 
Feed-urile de ştiri de pe Facebook includ articolele trimise de prieteni şi familie, precum şi anunţuri sau postări a paginilor pe care un utilizator le place. Numeroase companii media furnizează abonaţilor lor liste de povestiri care corespund intereselor individuale ale cititorilor, bazate pe folosirea unui site de ştiri.

DB Global Technology inaugureaza un hub tehnologic

A Bank Is A Technology Company – Kim Hammonds, COO Deutsche Bank