.

Electrolux participă și anul acesta la unul dintre cele mai mari evenimente dedicate inovației în tehnologie, IFA 2017, setând noi standarde în confortul casnic. Electrolux prezintă platforma „Make Life Delicious” cu ajutorul unei colecții de povestiri create în colaborare cu bloggeri de lifestyle internaționali și bucătari cu stele Michelin, din Europa și Orientul Mijlociu, dar și cel mai nou cuptor încorporat din gama sa, dotat cu o cameră video, și o mașina de spalat vase unică în rândul electrocasnicelor de acest tip. „Poveștile aduse la viață la evenimentul IFA 2017 sunt realizate pentru a inspira oamenii să creeze ceva special pentru familiile, prietenii și oaspeții lor, fiecare dintre influencerii campaniei având o perspectivă unică asupra conceptului #Make Life Delicious.” au declarat reprezentanții Electrolux. „Ne-am dorit să ne adresăm audienței noastre de pe rețelele de socializare, de aceea ne-am alăturat conversațiilor deja existente în social media, iar împreună cu influencerii implicați în campanie, am oferit publicului, sfaturi și idei utile pentru a-și folosi și mai mult creativitatea în bucătărie, cu ajutorul electrocasnicelor Electrolux”. 
 
Fiecarui influencer i-a fost oferit un produs inovativ de la Electrolux, pentru a crea un preparat special, care sa extinda creativitatea culinara traditionala. De la un cuptor multi-functional cu o setare specifica pentru a pregati iaurt de casa, pana la un frigider care pastreaza fructele si legumele proaspete pana la 10 zile ca si cum abia ar fi achizitionate de la magazin, retetele inovatoare pregatite de bloggeri in campania #MakeLifeDelicious impresioneaza si cel mai pretentios oaspete.
 
 
Mai mult decat atat, dupa aproape 100 de ani de experienta in realizarea de electrocasnice pentru bucatariile profesioniste ale Europei, Electrolux continua sa isi dedice expertiza in dezvoltarea tehnologiilor pentru bucatariile casnice si prezinta la editia IFA 2017, un cuptor incorporat cu o camera video ce permite urmarirea procesului de preparare a retetelor, din orice colt al casei.
 
„Cu ajutorul camerei The CookView, incorporata in manerul cuptorului, poti urmari in timp real  gradul de preparare al preparatului din cuptor, panoul de control fiind disponibil pe un dispozitiv mobil (Android sau ios) folosind Wifi.”  spune Jelena Radic, Kitchen Product Marketing, Electrolux EMEA. „Aplicatia ‚My Electrolux’ le permite utilizatorilor sa planifice un fel de mancare si sa inceapa sa gateasca din orice incapere din casa. Gatitul poate fi controlat din aplicatie, schimband temperatura la care se gateste, gradul de umiditate sau modul de functionare, totul cu o simpla atingere de pe un smartphone, cuptorul executand imediat comenzile”.
 
Aplicatia vine odata cu sute de retete profesionale incorporate si care pot fi convertite intr-o lista de cumparaturi, daca se doreste. Pot fi setate si notificari, cu update-uri sau alerte, daca cineva doreste la un moment dat sa participe activ la procesul de gatire, pentru rezultate dupa preferinta personala. Retetele pot fi alese pe baza unui criteriu specific, cu parametrii care sa filtreze reteta în functie de dieta, ocazie, pret, ingrediente sau tehnica de gatit. In plus, datorita functiei integrate ‚Social Feed’, rezultatele culinare pot fi impartasite direct cu prietenii si familia, pe retelele de socializare.
 
Iar pentru ca experienta culinara sa fie desavarsita nu doar din punctul de vedere al gustului, dar si al confortului, Electrolux completeaza tehnologiile din bucatarie, cu masina de spalat vase ComfortLift, premiata RedDot si IF Awards pentru design-ul sau ergonomic, doua dintre cele mai prestigioase distinctii de calitate. De asemenea prezentata in cadrul evenimentului IFA,  masina de spalat vase ComfortLift este unica pe piata, cu rezultate de curatenie remarcabile, oferind un mecanism inovator de ridicare a politei inferioare, pentru mai putin efort depus la incarcarea si descarcarea vaselor. 
 
 
Electrolux faciliteaza un stil de viata mai bun prin reinventarea gustului, a ingrijirii si a bunastarii, oferind o viata mai placuta si sustenabila pentru milioane de oameni. Lider global de electrocasnice, Electrolux plaseaza consumatorul in centrul a tot ceea ce face. Prin intermediul brandurilor Electrolux, AEG, Anova, Frigidaire, Westinghouse si Zanussi, grupul Electrolux inregistreaza in fiecare, vanzari de mai mult de 160 de milioane de produse profesionale si de uz casnic, in mai mult de 150 de piete de desfacere. In 2016, Electrolux a inregistrat vanzari de 121 miliarde de coroane suedeze si un numar de peste 55.000 de angajati, in intreaga lume. 
 

DB Global Technology inaugureaza un hub tehnologic

A Bank Is A Technology Company – Kim Hammonds, COO Deutsche Bank

Popoviciu: RCS&RDS se pregateste pentru 5G. Nu e doar un upgrade de retea, ci un intreg ecosistem

Digi Mobil lanseaza serviciile Voce 4G (Volte) si Voce Wi-Fi (VoWiFi)