.

UPC România a înregistrat creşteri pe toate segmentele de business în trimestrul al doilea din 2017, respectiv 6,1% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 8,1% mai mulţi clienţi de internet şi 16,2% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T2 2016. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în T2 2017 creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de 7,2%. Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC, unul dintre principalii factori de creştere UPC, a adăugat aproximativ 268.000 de case în ultimele 12 luni, reprezentând o creştere de 10% faţă de T2 2016. Pe segmentul de internet, 250.000 de clienţi au ales modemul Wi-Fi Connect Box.

 

Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria (foto), a precizat că: „În primele şase luni ale anului, printr-un demers extins, ne-am asigurat că toţi clienţii noştri primesc cele mai noi servicii digitale din portofoliul UPC pentru o experienţă superioară de conectivitate şi divertisment. Cu inovaţiile Connect Box şi Horizon, suntem convinşi că avem soluţia ideală pentru a răspunde nevoilor din ce în ce mai avansate la nivelul pieţei şi vom continua efortul de a le aduce în cât mai multe case şi companii din România. Prioritatea noastră este oferirea unei experienţe excepţionale clienţilor, într-o arie de acoperire care este semnificativ mai mare de la un an la altul.”

La finalul lunii iunie 2017 serviciile digitale ale operatorului sunt disponibile pentru 2.940.800 de case, o creştere de 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016. Astfel, anual s-au adăugat aproximativ 268.000 case în aria de acoperire digitală UPC.

 

Pe segmentul serviciilor de internet, compania a adăugat 41.400 de noi abonamente de internet de la an la an, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 8,1%. La 30 iunie 2017, UPC oferea servicii de internet către 553.700 de clienţi. De asemenea, prin reconfigurarea portofoliului de produse în prima parte a acestui an, toată baza de clienţi UPC a trecut la noul portofoliu beneficiind de viteze de internet de peste 150 Mbps. 

 

Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 37.600 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu 6,1% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 654.900 de clienţi.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 16,2%, în al doilea trimestru din 2017 compania atingând o bază de aproximativ 503.200 de clienţi pentru serviciile de telefonie.

 

În T2 2017, UPC România a înregistrat o creştere a bazei de abonamente (RGU), adăugând 136.000 noi abonamente, comparativ cu anul trecut (creştere de 6,2%), baza totală de RGU ajungând la 2.318.000 la 30 iunie 2017.

De asemenea, baza de clienţi a UPC România a crescut în T2 2017 cu aproximativ 52.000 noi clienţi comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, compania a încheiat trimestrul II 2017 cu un număr total de 1.297.100 clienţi (UPC Romania + Focus Sat).

În T2 al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 183,1 milioane lei, ceea ce reprezintă o creştere de 7,2% faţă de 170,8 milioane lei în trimestrul II din 2016 (respectiv peste 361,5 milioane lei în semestrul I 2017, comparativ cu 339,5 milioane lei în semestrul I 2016).

 

Popoviciu: RCS&RDS se pregateste pentru 5G. Nu e doar un upgrade de retea, ci un intreg ecosistem

Digi Mobil lanseaza serviciile Voce 4G (Volte) si Voce Wi-Fi (VoWiFi)

Decebal Fagadau: Constanta inaugureaza un prim proiect pilot smart city

Majoros, CEO Telekom: Ne pare rau ca am castigat proiectul RoNET, ne aduce pierderi financiare

Ovidiu Ghiman, Telekom: De 8 luni, proiectul RoNET este blocat. MCSI nu face receptia lucrarilor.

Primul demo live 5G din Romania si Europa de Sud-Est - Telekom Romania & Ericsson

5G will allow Industrial Internet development

Orange aniverseaza 20 de ani in Romania, pregateste 5G si lanseaza Orange Fab pentru startup-uri

Q&A dupa demonstratia Orange Romania 5G