.

Cisco este desemnat lider pentru soluțiile de colaborare în Gartner Magic Quadrant 2018, în trei rapoarte realizate de compania de consultanță și cercetare Gartner: Magic Quadrant pentru comunicații unificate (al unsprezecelea an la rând în care Cisco este desemnat lider în acest raport), Magic Quadrant pentru infrastructura de Contact Center, la nivel mondial (al șaptelea an consecutiv când Cisco este desemnat lider în acest raport), Magic Quadrant pentru soluții dedicate întâlnirilor (al doilea an consecutiv când Cisco se află în poziția de lider în acest raport). 
 
Companiile sunt evaluate în rapoartele Gartner pe baza capacității de execuție și unității viziunii. 
 
Date relevante:
 
-          Peste 95% dintre companiile din Fortune 500 utilizează soluții de colaborare Cisco
 
-          În Cisco Webex, în fiecare lună, au loc peste 6 miliarde de minute de întâlniri.  
 
-          Cisco a lansat recent o nouă soluție în colaborare cu Google Cloud, prin integrarea Contact Center AI de la Google în platforma Cisco Customer Journey. Milioane de agenți din centrele de servicii pentru clienți utilizează la nivel global soluțiile software Cisco pentru contact center. Integrarea cu produsele Google va contribui la îmbunătățirea serviciilor oferite în call center prin valorificarea datelor și informațiilor asistate AI.