.

Canon a lansat 'Live for the story', o nouă identitate de brand destinată consumatorilor și fotografilor profesionişti din Europa, cu intenţia de a schimba modul în care compania este percepută de către publicul mai tânăr. Campania integrată, care se lansează astăzi pe 19 pieţe din Europa, semnalizează noua identitate de brand prin intermediul tuturor canalelor de comunicare. ‘Live for the story’ încurajează oamenii să considere toate momentele din viaţa lor, indiferent de locul în care se află sau de activitatea pe care o desfăşoară, ca amintiri speciale. 
 
Lee Bonniface, Canon Senior Director – CIG Marketing, menționează: ‘Live for the story’ este o abordare relevantă la nivelul industriei, dezvoltată pentru a schimba în totalitate modul în care este percepută compania Canon. Schimbarea consolidează poziţia Canon ca brand care facilitează redarea poveştilor, asigurându-se că fiecare produs final din întregul său ecosistem şi portofoliu îi ajută pe consumatori să îşi spună povestea.”
 
Relansarea integrată se va realiza prin intermediul televiziunii, afișajului publicitar digital (DOOH), în cinematografe, CRM (sistemului de management al relației cu clienţii), prin punctele de retail, prin platformele de conținut video la cerere, relații publice, parteneriate media şi reţele de socializare. Toate canalele de comunicare cu care clienţii Canon intră în contact prezintă acum mesajul ‘Live for the story’, inclusiv site-ul web şi toate platformele de comerţ electronic. Condusă de agenţiile VCCP şi PHD, cu sediul în Londra, campania prezintă scenarii din viaţa reală, create pentru a stimula privitorii să îşi dorească să ştie mai multe despre povestea din spatele imaginii. 
 
Primele patru săptămâni de la lansare se vor concentra în totalitate pe noua identitate de brand ‘Live for the story’, prin intermediul televiziunii, cinematografului şi platformelor de afișaj digital (DOOH), pentru a asigura un reach cât mai mare şi a transmite un mesaj relevant pentru publicul mai tânăr. Mesajul campaniei este amplificat de sistemul CRM şi va fi vizualizat și în magazinele Canon, în punctele de retail partenere, precum şi pe platformele online şi offline. 
 
”Păstrarea caracterului relevant, într-o industrie în continuă schimbare şi evoluţie, este un lucru captivant, pe care noi îl susţinem pentru a intra în contact cu publicul tânăr”, a declarat dl Bonniface. ”Aici la Canon noi oferim mult mai mult decât fotografii. Noi imprimăm amintiri, salvăm amintiri şi sprijinim realizarea amintirilor cu ajutorul aplicaţiilor precum Lifecake. Ceea ce contează sunt experienţele şi pe acestea ne concentrăm noi. Mesajul ‘Live for the story’ a fost conceput pentru a inspira oamenii în această direcţie. Prin intermediul fiecărui element al campaniei Canon de repoziţionare noi încurajăm oamenii să fie pregătiţi pentru a captura poveştile pe care le trăiesc în fiecare zi.” 
 
Pentru a asigura implicarea unui public nou, mai tânăr, strategia de promovare la nivel european are și o componentă dedicată influencerilor. Campania va fi comunicată și online, începând cu 17 mai, prin intermediul bannerelor şi a reţelelor de socializare. Acest lucru va garanta o targetare cât mai relevantă, direcţionată către publicul potrivit, la momentul potrivit şi cu eficienţă maximă.
 
”Spiritul ‘Live for the story’ contribuie la definirea unei strânse legături între furnizorii şi partenerii cu care Canon colaborează. Astfel, tinerii fotografi au primit provocarea de a dezvolta vizualuri creative pentru campanie”, a adăugat dl Bonniface. ”Începând cu 17 mai întregul portofoliu Canon va fi vizat de un public mai tânăr, rămânând în acelaşi timp relevant pentru clienţii loiali.”
 
Pentru mai multe informaţii despre 'Live for the story' accesaţi: https://goo.gl/hgMcAK
 
 
Despre Canon Europe
 
Canon Europe este partea EMEA a Canon Inc, un furnizor global de tehnologii şi servicii de imagistică şi unul dintre cele mai bine-văzute şi iubite brand-uri din lume. Canon Europe îşi desfăşoară activitatea în aproximativ 120 de ţări, are aproximativ 19.000 de angajaţi în toată regiunea şi contribuie cu aproximativ o treime la veniturile globale anuale ale Canon. 
 
Fondat în 1937, Canon este unul dintre cei mai importanţi jucători în domeniul imagisticii din ultimii 80 de ani, implicându-se şi ajutând oamenii să îşi re-imagineze ceea poate fi creat prin imagini. De la aparate foto la imprimante comerciale, de la consultanţă în afaceri la tehnologii în domeniul sănătăţii, Canon contribuie la calitatea vieţii şi a afacerilor prin inovaţie în domeniul imagisticii. 
 
Canon continuă să dezvolte puterea pozitivă a tehnologiilor şi serviciilor de imagistică. Aducând beneficii sociale şi de mediu prin intermediul oamenilor şi al produselor noastre, demonstrăm că noi rămânem fideli filosofiei care ne inspiră, denumită „Kyosei”: a trăi şi a munci împreună pentru binele comun.
 
 

Deschiderea Conferinţei MOBILE INNOVATION 2017, editia a VII-a

Andrus Ansip: Unfortunately, the Digital Single Market does not exist. We have to create it!

What if free roaming becomes a boomerang of the operators against the European Commission?

Lansarea Platformei SMART CITY - BE SMART ROMANIA!