.

Producătorul german de autovehicule de lux Audi intenționează să își reducă costurile cu 10 miliarde de euro până în 2022, pentru a putea finanța tranziția la producția de vehicule electrice și a depăși scandalul manipulării emisiilor poluante, au declarat pentru Reuters mai multe surse din apropierea companiei, citate de Agerpres. Audi, cea mai profitabilă divizie a grupului Volkswagen, vrea să lanseze pe piață cinci noi vehicule electrice în următorii ani, începând cu modelul SUV e-tron, care începând în 2018 ar urma să fie asamblat la o uzină din apropiere de Bruxelles. În pofida majorării costurilor cu programul său de vehicule electrice, Audi vrea să mențină marja sa de profit operațional la cel puțin 8% pe an, au declarat două surse din apropierea companiei. În prima jumătate a acestui an marja de profit a Audi a fost de 8,9%.
 
Cea mai mare parte a reducerilor de costuri ar urma să fie realizată prin diminuarea costurilor de cercetare și dezvoltare, adaugă sursele citate de Reuters.
 
De asemenea, Audi vrea să elibereze fonduri care să fie investite în tehnologii fără emisii poluante prin dezvoltarea unei noi platforme de producție împreună cu Porsche, ceea ce ar permite celor două mărci premium ale grupului Volkswagen să facă economie prin folosirea acelorași componente și module.
 
În ultima perioadă Audi trece printr-o perioadă dificilă ca urmare acțiunilor de rechemare la service, combinate cu investigațiile procurorilor și criticile sindicatelor și managerilor cu privire la scandalul emisiilor poluante ale motoarelor diesel și strategia companiei după acest scandal.
 
Vineri, mai multe surse au declarat pentru Reuters că patru din cei șapte directori din fruntea companiei ar urma să fie demiși în viitorul apropiat. Potrivit surselor, aceste demisii au fost analizate la reuniunea de joia trecută a consiliului de supervizare dar a decizie oficială nu a fost luată încă.

Popoviciu: RCS&RDS se pregateste pentru 5G. Nu e doar un upgrade de retea, ci un intreg ecosistem

Digi Mobil lanseaza serviciile Voce 4G (Volte) si Voce Wi-Fi (VoWiFi)

Decebal Fagadau: Constanta inaugureaza un prim proiect pilot smart city

Majoros, CEO Telekom: Ne pare rau ca am castigat proiectul RoNET, ne aduce pierderi financiare

Ovidiu Ghiman, Telekom: De 8 luni, proiectul RoNET este blocat. MCSI nu face receptia lucrarilor.

Primul demo live 5G din Romania si Europa de Sud-Est - Telekom Romania & Ericsson

5G will allow Industrial Internet development

Orange aniverseaza 20 de ani in Romania, pregateste 5G si lanseaza Orange Fab pentru startup-uri

Q&A dupa demonstratia Orange Romania 5G