.

Magazinele online, membre în Asociația Magazinelor Online anunță suplimentarea stocurilor de produse pentru Sfântul Valentin, Dragobete, 1 și 8 Martie și estimează vânzări cu până la 80% mai mari. ”Magazinele membre ARMO au pregătit o gamă variată de cadouri potrivite pentru Sf. Valentin și Dragobete, cât și pentru perioada 1-8 Martie. Comerțul online oferă o modalitate facilă de a accesa o gamă largă de produse din confortul propriei case, precum și prețuri și servicii mai bune. Încurajăm clienții să achiziționeze produse de la magazinele românești cunoscute”, precizează Florinel Chiș (foto), directorul executiv al ARMO.  
 
Cele mai mari vânzări sunt așteptate în categoria bijuteriilor, cosmeticelor, lenjeriei intime și cadourilor
 
“Estimăm o creștere de 80% față de aceeași perioadă a anului trecut. În primul trimestru din 2016 am avut vânzări de 350.000 euro, media pe comandă fiind de 180 lei. Am pregătit stocuri consistente pentru cele mai bine vândute, și, în mod special, pentru produsele de culoare roșie, specifice acestei perioade”, a declarat Cristina Vasile, fondator SevenSins. ”Din experiența anilor trecuți, luna ianuarie reprezintă reînnoirea stocurilor pentru lunile februarie și martie. Luna februarie este cea mai buna lună din an din punct de vedere al vânzărilor, dar și martie, produsele SevenSins fiind cadouri ideale pentru această perioadă”, a mai explicat Cristina Vasile
 
Totdată, unele dintre magazine anunță campanii personalizate, dar și colecții dedicate
 
”Pentru sărbătorile de 1-8 martie, precum și  pentru cea de Sf. Valentin vom avea campanii personalizate, active cu cel puțin 10 zile înainte pentru a oferi timp clienților să prospecteze și să comande produsele dorite”, a declarat Silvia Amariței, general manager Carespot. ”Estimăm o creștere cu cel puțin 25% a comenzilor în această perioadă față același interval al anului trecut, ceea ce se traduce într-un volum cu 55% mai mare, datorită faptului că avem un portofoliu de produse compatibile cu specificul sărbătorilor”, a mai adăugat Amariței
 
“Borealy.ro a introdus în oferta de Valentine's Day noi colecții de bijuterii personalizate cu mesaje de Sf. Valentin și Dragobete, foarte căutate în această perioadă. În privința clienților de sex masculin anul acesta ne-am concentrat oferta pe butoni personalizați cu hobby-uri: tenis, golf, echitație, călătorii, auto, motociclism, fotografie și altele”, a declarat Eugen Rășoiu, director general Borealy.ro. 
 
Pentru clienții care doresc să facă achiziții online în afara țării, în spațiul european, Centru European al Consumatorilor din România le oferă asistență pentru a soluționa eventualele probleme, dar și sfaturi de achiziție.  ”Orice decizie ar trebui să înceapă cu o căutare, apoi, opțional, compararea diferitelor oferte. Reglementările în domeniul comerțului online prevăde elemente obligatorii pe care magazinele care vând produse sau servicii online trebuie să le ofere despre produs, înainte de a se încheia un contract online, și care ajuta la decizia de achiziție: principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor, prețul acestora, perioada de valabilitate a ofertei sau a prețurilor, costul de utilizare a mijloacelor de comunicație la distanță, modalitățile de plată, livrare, executare, procedura magazinului de soluționare a reclamațiilor, termenul de retragere și formularul tipizat de retragere, existența unei garanții legale, durata contractului. Specific achizițiilor online este faptul că, pentru majoritatea contractelor, există dreptul de retrage în termen de 14 zile calendaristice, fără a oferi vreo explicație și fără penalități, în afara celor stabilite prin lege”, a declarat Irina Chirițoiu, directorul Centrului European al Consumatorilor din România.
 
Printre magazinele membre ARMO se numără: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Fungift, Animax.
 
 
Despre ARMO
 
Lansată în 2010, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) reprezintă magazinele online din România și susține interesele membrilor săi. ARMO a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online și un program de atestare a magazinelor online din România, în conformitate cu acest Cod de Bune Practici. 
 
Pot deveni membri ARMO magazinele online care aderă la prevederile din Statutul Asociației, admiterea în ARMO făcându-se pe baza aprobării Consiliului Director. În plus, pot deveni membri de onoare ai asociației persoanele fizice române sau străine, cu merite deosebite în orice domeniu al vieții economice sau culturale din țară sau străinătate, la propunerea Consiliului Director. 
 
 
Despre Centrul European al Consumatorilor din Romania – ECC Romania
 
Centrul European al Consumatorilor - ECC Romania face parte începând cu 1 ianuarie 2008 din rețeaua ECC-Net pentru a-i sprijini pe cetățenii UE în domeniul achizițiilor transfrontaliere. Rolul nostru este să oferim consultanță juridică gratuită în probleme de comerț transfrontalier și să încercăm rezolvarea pe cale amiabilă a sesizărilor pe care le primim de la consumatorii români, dar și din alte state membre. ECC Romania este cofinanțat de Comisia Europeanășsi de Guvernul României, prin Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. ECC Romania este sprijinit logistic de Asociația PRO Consumatori (APC). 
 
 

Deschiderea Conferinţei MOBILE INNOVATION 2017, editia a VII-a

Andrus Ansip: Unfortunately, the Digital Single Market does not exist. We have to create it!

What if free roaming becomes a boomerang of the operators against the European Commission?

Lansarea Platformei SMART CITY - BE SMART ROMANIA!