Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) informează utilizatorii că pot solicita deblocarea telefoanelor codate în rețea, la achiziționarea terminalului sau oricând după aceea, pe baza facturii fiscale sau a certificatului de garanție al terminalului.

Condițiile standard minime de deblocare a terminalelor codate în reţelele de comunicaţii mobile au fost stabilite printr-un Cod de conduită, adoptat de principalii operatori de telefonie mobilă din România. Acesta prevede că operatorii decodează gratuit terminalul achiziționat doar în cazul în care acesta este cumpărat individual, fără servicii de comunicații electronice.  http://levitrabcz.com

Condiții de deblocare Online Pharmacies

ANCOM precizează însă că în cazul telefoanelor achiziționate împreună cu un serviciu de comunicații electronice, în cadrul unui pachet promoțional sau la un preț preferențial, decodarea presupune plata unui tarif pentru operațiunea de deblocare, indiferent dacă are loc înainte sau după expirarea perioadei minime contractuale. Valoarea tarifului de decodare este stabilită de fiecare operator în parte. În aceste cazuri, contractele încheiate de operatori cu utilizatorii trebuie să conțină informații cu privire la faptul că telefonul este codat în rețea și la condițiile de deblocare a acestuia.   prescription free viagra in australia

Conform codului de conduită, deblocarea ar trebui să se realizeze în maxim 15 zile lucrătoare de la înregistrarea solicitării http://eblanpharmacy.com/4.html.

De asemenea, este specificat în cod faptul că operatorii vor debloca numai telefoanele care nu au depășit durata medie de utilizare menționată de producător în certificatul de garanție. Deblocarea terminalelor mai vechi se poate realiza numai în măsura în care operatorii dispun de resursele tehnice necesare pentru a face acest lucru effects of high blood pressure.

Ce, cum și unde reclami http://erectiledysfunctionss.com

levitra online Dacă telefonul cumpărat odată cu serviciul de telefonie este blocat în rețea și nu există în contract nicio informație despre acest lucru, utilizatorii pot sesiza ANCOM, aici.

online generic cialis Dacă furnizorul nu a respectat condițiile de deblocare menționate în contract, atunci utilizatorii se pot adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.

best ed pills  

http://eblanpharmacy.com/76.html Bine de reținut!

http://vardenafilcft.com Deși operatorii de rețele mobile și-au asumat Codul de conduită, documentul nu are valoare de lege. Prin urmare, ANCOM nu poate sancționa un furnizor pentru nerespectarea acestuia.
 

Secţiunea InfoCentru din pagina de internet ANCOM pune la dispoziţia utilizatorilor informații utile despre serviciile de comunicaţii electronice (telefonie, internet şi televiziune) şi serviciile poştale, pentru a-i sprijini în alegerea şi folosirea acestor servicii. Informațiile se referă în principal la încheierea contractelor, modalitatea de tarifare, calitatea serviciilor, deblocarea terminalelor sau serviciul de roaming. În plus, utilizatorii pot găsi aici ghiduri dedicate, pe teme precum fraudele prin telefon sau serviciile de acces la internet.

Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) este instituţia care protejează interesele utilizatorilor de comunicaţii din România, prin  promovarea concurenţei pe piaţa de comunicaţii, administrarea resurselor limitate, încurajarea investiţiilor eficiente în infrastructură şi a inovaţiei. Pentru mai multe detalii despre activitatea ANCOM vizitaţi www.ancom.org.ro şi www.portabilitate.ro. Pentru a compara ofertele de telefonie şi internet, intraţi pe www.veritel.ro.