.

Punerea clienților în centrul a tot ceea ce face Amadeus este o prioritate pentru firmă. De aceea, Amadeus a adunat aproximativ 140 de directori din sectorul ospitalității la nivel global pentru a purta o discuție deschisă și onestă despre peisajul industriei hoteliere de azi, oaspeții de mâine și așteptările pe care nu trebuie doar să le îndeplinim, ci să le depășim. Aceste conversații formează baza noului raport: ”Deschideți ușa oportunității: colaborați pentru succes în domeniul distribuției hoteliere” (Open the door to opportunity: collaborating to win in the hotel distribution playing field).
 
“Constatăm trei tendințe-cheie în industria hotelieră și trebuie să luăm o decizie strategică privind: creșterea și diversificarea, personalizarea și inovația. Aruncând o privire mai atentă asupra acestor tendințe, această lucrare identifică recomandările-cheie pentru jucătorii din industria de distribuție hotelieră, atât cei mari, cât și cei mici”, precizează Peter Waters - Director of Hotels, Mobility and Insurance, Amadeus.
 
La Amadeus se urmărește cu pasiune furnizarea de tehnologii mai bune, care să îmbunătățească experiențele clienților. Lucrând împreună cu aceștia Amaseus dorește să-i ajute pe toți călătorii, să-și modeleze propriile călătorii.
 
„Considerăm că inovația și tehnologia reprezintă cheia pentru abordarea noilor comportamente ale clienților. Trebuie să continuăm această conversație: ritmul schimbării va deveni mai rapid și în peisajul deja competitiv vor apărea mai mulți participanți din toate colțurile lumii”, precizează Peter Waters.