.

Compania americană de soft Adobe va prelua producătorul de software Marketo pentru 4,75 miliarde de dolari, consolidându-și astfel instrumentele de marketing în încercarea de a concura cu Salesforce.com, Microsoft, SAP și Oracle, precizează Profit.ro. Marketo comercializează software de marketing utilizat de companii pentru a identifica și a ajunge la noi clienți prin e-mail, mesaje text, social media și alte canale.  Tranzacția, programată să fie finalizată în al patrulea trimestru al anului fiscal 2018, este indicată drept cea mai mare achiziție semnată de Adobe. Gigantul american a căutat în ultima perioadă să dezvolte o suită de software care să includă programe de publicitate, analiză și programe de comerț electronic, iar preluarea Marketo, deținută de Vista Equity Partners, oferă una dintre ultimele piese ale puzzle-ului.
 
 
Vista Equity a cumpărat Marketo în mai 2016 pentru 1,8 miliarde de dolari și obține astfel, după doi ani, un profit de 2,95 miliarde de dolari. În primăvară, Adobe a ajuns la un acord definitiv pentru a cumpăra Magento Commerce, cea mai populară platformă pentru comerț electronic la nivel mondial, cu 1,7 miliarde de dolari, precizează Profit.ro.